tirsdag 17. november 2015

Nå kan du Hekle Pepperkaker til Jul! - Gratis Oppskrifter

Yarnspirations

Der er ikkje til å legge skjul på, men selve Julepynten er jo helt fantastisk gøy å hekle og strikke! Det er iallefall noe av det eg elsker og hvert eneste år MÅ eg bare lage noe nytt! Veldig ofte søker eg da til nettopp heklenåla
og Pepperkaker er en KLAR favoritt!

La tenna løpe i vann og KOS deg:

Bildet over



Pattern Paradise




Michele Wilcox




Drops Design




Darleen Hopkins

Koster noen kroner


Slike ting som dette blir det veldig ofte at eg koser meg med når heimen er ferdig pynta! Det er så kjekt å hekle
og så "ta i bruk" med èn gang!
Kommer i skikkelig Julestemning av sånt :)
Dette er jo også Supre kalendergaver, ja både til liten og til stor :) Begge mine unger har samlet mye julepynt opp gjennom via kalenderen så det blir ganske tomt her hvis begge flytter med tiden hehe

Nå venter eg straks min mor inn dørene, hun henter også med seg Jr fra trening så da slapp han Ali å kjøre ut igjen
i dette grusomt flotte koseværet :) 

I kwell blir det nok skravling og strikking til 1000 hehe
Min mor er klar for rad 2 på teppe og da trengs det litt instrukser hehe + me skal tegne et "system"
på teppe for henne :) Blir nok KOSELIG :)



KOS deg DU også og ha
en fortreffelig kwell :) 





Go`klem fra ei Vibbedille i Go`form :) 

Ingen kommentarer: