lørdag 7. november 2015

Den Store Strikkedyst + Gratis Danske Oppskrifter

Hanne Pjedsted / Filcolana

Danmark er som kjent en land som virkelig er kjent for mye flott innen strikking! Selv shopper eg det meste av garn der
i fra! Mye lekkert og slettes ikkje avskrekkende priser :) Mange flott nettbutikker, du finner flere av de
(med direktelink) nederst i høyre marg her på bloggen :) 

Når det gjelder oppskrifter er det utrolig mange flinke danske Designere! Du må virkelig kikke deg rundt og du vil bli gledelig overrasket :) Eg fant 3 herlige barneoppskrifter som eg fikk lyst å dele med deg, Ja, selve oppskriften er på danske, du kan også få de på engelsk-DU velger selv :) 

Når du klikker på linken under kommer du til Filcolana sin side med denne jakke, ca midt på siden er en det firkant med et lam inni, der klikker du på språket du vil ha den
i og oppskriften lastes automatisk ned :)
Enklere kan det slettes ikkje bli :) 


3 - 12 mnd




Signe Strømgaard / Filcolana

6 mnd - 4 år



Karen S. Lauger

1 år - 6 år




Eg er egentlig klar for den nyeste episoden av
"Den Store Strikkedyst", men innså vel akkurat at en kwil ikkje hadde vært dumt! Er litt tung i hodet og siden eg akter
å ha en fin kwell med gutta mine tror eg at eg trenger en time eller 2 under dyna! Etter på skal eg kose meg med dette kjekke programmet, følger DU med på det? Ikkje??
Da går du glipp av noen skikkelig KOSELIG!

Klikk deg inn HER og du kan se alle episodene! Du kan også bli med i den norske Fan-Gruppen på facebook, da klikker du deg inn HER! Kan garantere at du kommer til å KOSE deg!


Jr stakk akkurat ut og ned til en kamerat så eg kan kwile med god samvittighet hehe Det er så uvant nå når han har muligheten for å ta seg rundt omkring selv,
herlig for han å få den friheten :) 

Gleder meg til i kwell, da blir det som sagt knask
og kos med Ost & Kjeks :) 






KOS deg og Ha en
Skjønn ettermiddag :) 






Go`klem fra ei Trøtt Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: