fredag 6. november 2015

Trekker en Ny Vinner og SokkerFremdrift


På mandag trakk eg en vinner av disse 2 nøstene,
men vinneren har ikkje meldt seg så nå har eg trekt en NY vinner og den heldig det er Nr 8: Reidun!

Gratulerer!

Send meg en MAIL med adressen din så får eg
nøstene av gårde etter helga :) 




Har strikket opp igjen det eg rakk opp i går og litt til,
er på rapport 2 :) 
Ikkje minst blir det RIKTIG nå *ler*



Slik skal jo selvfølgelig en "Jukseflette" se ut hehe

Hvis du vil strikke disse sokkene kan du gå inn på
Dette Innlegget og bli med å strikke sammen med meg :)
Jo flere jo bedre :) 


* * * * *

Da eg hadde henta Jr på skolen i dag stupte eg i seng når me kom hjem, er sikker på at eg kunne sovnet stående! Sovna som en stein og sov til halv 5! Jammen godt Ali er kjøkkensjef for mamm`en kom kl 17 og en stund etterpå var det NYDELIG Fårikål! Å hekkan så godt det var :) 

Resten av kwellen blir det strikking, skravling og KOS!
Det beste er at eg føler det er lørdag og så blir eg så GLAD når eg kommer på at det bare er fredag hehe!
Herlig Følelse :) 





KOS deg DU også!
Ha en Herlig Kwell :) 





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

marit e. ressem sa...

Falsk flette er veldig fint synes jeg... om det var det den heter da.. har strikket det selv på noen luer... blir spennende å se sokkene ferdig da :)

Fjordheim sa...

Flotte sokker. Kanskje jeg skal prøve meg på disse.
Herlig med en "ekstra" dag. Spesielt når det til og med er
en helgedag Ønsker deg riktig god helg :)