mandag 30. november 2015

*Puster lettet ut*



I går kveld fikk eg starta opp på AdventsKluten til Bitta og det er SÅÅÅ kjekt kan du tro! Bare eg nå ikkje blir fullstendig hekta på kluter - IGJEN! Ja eg har en halvstor koffert stappa med kluter til oss selv hehe Men eg mangla RØDT nå til Jul så dette var helt PERFEKT! Holder fortsatt på den opprinnelige planen med å få Kofta på pinnen i Jula :) 

Du kommer IKKJE til å angre, eller.....



Eg ELSKER sånn dill eg, ja med kast, hopp og rull inn,
det blir jo SÅÅÅ lekkert!
Spørs jo om eg kan vaska med denne lekre etterpå hehe
Til pynt på kjøkkenet skal den uansett!

Eg strikker i Petunia (mitt favoritt bomullsgarn) og pinne 3,5 -
Blir fin størrelse da :) 



SEEE ka eg fikk tak i inne i Stavanger i dag! Å nei Åhlens var slettes ikkje stengte de, ikkje ennå, så butikken bugned av de lekreste Juleting kan du tro! Ååååå eg skulle hatt så mye bedre tid, men eg fikk iallefall tak i kakestemplene eg ville ha! Jepp! Nå skal eg lage skikkelige Smørkjekts :) 
Blir helt supert med disse!
Det store er 7 cm på tvers og de små er 4 cm



Har vært ganske så effektiv i kwell! Gikk på akkord på slutten hehe Klarte neeesten å få i havn hele kalenderen etter at me var en tur på "Søstrene Grene" i dag! DER er det SINNSYKT mye kjekt altså! Må seriøst prøve å få til en tur til før Jul!
Fikk kjøpt hele 4 Julegaver! JuHuuuu Eg er i gang!

Mangler KUN 4 ting til hver på kalenderen +
eg må pakke inn pakken som er til den 24.
Det har da overhodet INGEN hast!


Nå er det ingen vei tilbake, Jula kommer den,
enten man er klar eller ei :)

Bakinga starter eg med når eg føler for det, er ikkje noe hast med det heller, selv om gutta mener at kakeboksen allerede burde vært fulle Ho Ho Ho

Vettu ka eg GLEDE meg til??
HAHA til å gi deg en Sneakpeak på JULEGAVEN du eller en annen skal få i posten av meg!
Den skal UNDER treet eller oppi Nissesekken
og skal IKKJE åpnes før den 24. OK??

Nå skal eg ta å strikke noen pinner på kluten før eg etter hvert rusler i seng, ja for i morgen bør
eg være klar for strikkekafè :) 





Ha en fortsatt fin kwell
og etter hvert en Riktig God Natt :) 





Juleklem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Ruths datter sa...

Lekker julerød klut.
Klem